اخبار دانشگاه, رویدادهای مهم

همایش رویکردهای آموزشی خود مراقبتی و مراقبت از سالمندان برگزار شد

همایش رویکردهای آموزشی خود مراقبتی و مراقبت از سالمندان با هدف بررسی تأثیر روش‌های آموزشی و نقش خود مراقبتی در بهبود کیفیت زندگی سالمندان در سالن کنفرانس ستاد توان‌افزایی و حمایت از سازمان‌های مردم ‌نهاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی کهریزک؛ همزمان با هفته سالمندی همایش رویکردهای آموزشی مراقبت و خود مراقبتی در سالمندان با حضور متخصصان طب سالمندی، مدیران صنایع توان‌بخشی و انجمن‌های حوزه معلولیت و سالمندی در سالن کنفرانس ستاد توان‌افزایی و حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد برگزار شد. در این همایش علیرضا معماری  مدیر آموزش و مدیر پرستاری کهریزک درباره دستاوردهای آسایشگاه خیریه کهریزک در آموزش مراقبان سالمندان به ایراد سخنرانی پرداختند.

مرکز علمی کاربردی کهریزک با هدف بهبود کیفیت زندگی افراد دارای معلولیت علاوه بر شرکت در همایش مذکور، مذاکراتی هدفمند با برگزارکنندگان و سخنرانان به‌منظور تعمیم نتایج و دستاوردهای حاصل از این همایش در جامعه افراد دارای معلولیت به‌عمل آورد تا در آینده نزدیک ضمن بازدید از  آسایشگاه خیریه کهریزک راه‌های توسعه همکاری‌های مشترک در حوزه موضوعات مورد علاقه طرفین بررسی و اجرایی شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *