اخبار دانشگاه

در حاشیه سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار شد : تجلیل از رئیس مرکز علمی – کاربردی کهریزک

دکتر حسن احمدی رئیس مرکز علمی – کاربردی آسایشگاه خیریه کهریزک به پاس مدیریت صحیح و جانفشانی های دانشجویان آن مرکز در مبارزه بی امان با شیوع کرونا ، مورد تجلیل مقامات دانشگاه علمی – کاربردی استان تهران قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک ؛ در اولین سالگرد از شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ، ویژه برنامه بزرگداشت آن شهید والا مقام بصورت آنلاین در 70 مرکز علمی – کاربردی استان تهران برگزارشد .

 

در این مراسم ، دکتر واحدی رئیس دانشگاه جامع علمی – کاربردی استان تهران شرق ، سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی را نماد جانفشانی یک سرباز مخلص و پاک وطن دانست و بر ادامه راه آن شهید ولایت مدار تاکید کرد .

همچنین در حاشیه این مراسم از دکتر حسن احمدی رئیس مرکز علمی – کاربردی آسایشگاه خیریه کهریزک به پاس مدیریت عالی در به کارگیری از نیروهای زبده و آموزش دیده آن مرکز در طول یک سال گذشته برای مقابله با بیماری کرونا ، با اهداء لوح یادبود تجلیل بعمل آمد .

در بخش دیگری از این مراسم خانم ها مریم بودش ، مریم امام وردی ، فاطمه قهرمانی و رویا حسن پور از دانشجویان نمونه این مرکز که بیشترین فعالیتهای درمانی و نیز فرهنگی را در طول یک سال گذشته داشته­اند، به نمایندگی از سایر دانشجویان این مرکز مورد تجلیل مقامات دانشگاه جامع علمی – کاربردی استان تهران شرق قرار گرفتند .

دکتر واحدی رئیس دانشگاه جامع علمی – کاربردی استان تهران شرق با تقدیر از رئیس و دانشجویان مرکز علمی – کاربردی کهریزک اظهار داشت :

این مرکز نمونه ای بارز از مراکز علمی است که دانشجویان آن مستقیماً در مبارزه با کرونا نقش آفرین بوده و علم را به عمل تبدیل کردند و اهداف عالیه دانشگاه که همانا مهارت آموزی و به کار بردن گسترده این توانمندی هاست را به منصه ظهور گذاشتند .

همچنین دکتر حسن احمدی رئیس مرکز علمی – کاربردی کهریزک در زمان دریافت لوح تقدیر از دست مقامات عالیه آن دانشگاه گفت :

از آغازین روزهای شیوع بیماری کرونا و با تشکیل ستاد ویژه ای در آسایشگاه خیریه کهریزک ، مبارزه بی امان با شیوع و گسترش بیماری کرونا آغاز شد ، انجام انواع تمهیدات بهداشتی و درمانی از جمله قرنطینه کامل ، ضدعفونی کلیه اماکن آسایشگاه و در نهایت بکارگیری دانشجویان علم آموخته مرکز کهریزک در بخشهای مختلف بستری مددجویان باعث گردید تا نتایج درخشانی حاصل گردد.

دکتر احمدی تصریح کرد :

برآوردهای اولیه کارشناسان وزارت بهداشت نشان می داد که لااقل یک سوم از سالمندان و معلولین کهریزک جان خود را در صورت ابتلاء به این بیماری از دست خواهند داد در حالیکه طبق آمارهای رسمی اعلام شده تاکنون تنها 50 نفر از سالمندان آسایشگاه خیریه کهریزک که دارای انواع بیماریهای زمینه ای بوده اند ، از دنیا رفتند و در نهایت زمانیکه در شهر تهران شیوع بیماری کرونا به اوج خود رسید ، با جانفشانی های انجام شده در کهریزک توانستیم این بیماری را به نحو شایسته مدیریت نمائیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *