اخبار دانشگاه, امور فرهنگی و دانشجویی, رویدادهای مهم

شرکت مرکز علمی کاربردی کهریزک در شانزدهمین جشنواره حرکت

شرکت مرکز علمی کاربردی کهریزک در شانزدهمین جشنواره حرکت

شانزدهمین جشنواره بین المللی حرکت با حضور ریاست و معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مدیران فرهنگی و ۴۰۰ دانشجو از ۷۰ دانشگاه سراسر کشور از 2 الی 4 دی ماه در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز علمی کاربردی کهریزک؛ جشنواره بین‌المللی حرکت ویژه آثار و دستاوردهای انجمن ها و اتحادیه های علمی دانشجویی کشور است که در شانزدهمین دوره آن، مرکز علمی کاربردی کهریزک به واسطه درخشش در انجمن های علمی دانشجویی فرهنگی مرکز اعم از : راه اندازی و کارآفرینی کلینیک پای زخم دیابت، برگزاری نمایشگاه سبزواره و توانبخشی و محیط زیست، تهیه و انتشار نشریه دانشجویی ایده دانشجو در قسمت انتشارات و ارائه داروی فنتیمول که در سال 1401 رتبه دوم درون دانشگاهی را کسب کرد، توانست در این جشنواره حضور یابد.

آرزو ولائی مدیر فرهنگی مرکز با ابرازخرسندی از شرکت مرکزعلمی کاربردی کهریزک در شانزدهمین جشنواره حرکت، گفت: جشنواره بین‌المللی حرکت ویژه آثار و دستاوردهای انجمن ها و اتحادیه های علمی دانشجویی کشور است و در این جشنواره در ۱۷ محور مختلف، نتایج انجمن های علمی دانشگاه ها مورد بررسی قرار گرفته و  آثار برگزیده بعد از برگزاری جشنواره حرکت داخلی در هر دانشگاه، برای مرحله بین المللی ارسال می شود.

مدیر فرهنگی مرکز علمی کاربردی کهریزک در ادامه افزود: حوزه های رقابتی این جشنواره عبارتند از انجمن برتر، فعالیت خلاقانه، نشریه برتر، محتوای دیجیتال، مسابقه علمی، بخش ویژه، کارافرینی علمی، انجمن آموزش‌محور، کتاب، اختراع، بخش انجمن پویا، دانشگاه، آزمایش انجمن‌های علمی فناوری دانشجویی و بخش آزمایشی انجمن‌های بین‌المللی. آثاری که امتیاز لازم را از کمیته داوری دریافت کنند علاوه بر جوایز مادی از تسهیلات بنیاد علمی نخبگان نیز برخوردار می شوند.

از حاشیه های مهم این جشنواره می توان به حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری دکتر محمدعلی زلفی گل در غرفه کهریزک اشاره داشت که ایشان با اظهار خرسندی از فعالیت های این مرکز، قول مساعد دادند دیداری از مرکز علمی کاربردی کهریزک داشته باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *