اخبار دانشگاه, امور فرهنگی و دانشجویی, رویدادهای مهم

رونمایی از اختتامیه خدمات رفاهی دانشجویان

در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و با عنایت ریاست مرکز و همت واحدفرهنگی از واحد انتشارات و تجهیز بوفه مرکز به عنوان آخرین خدمات رفاهی دانشجویان رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز علمی کاربردی کهریزک، با حضور هیأت امناء و مدیره موسسه، مدیرعامل و مدیر آسایشگاه از تجهیز بوفه و راه اندازی واحد انتشارات مرکز رونمایی شد.

دکتر حسن احمدی رئیس هیأت مدیره و رئیس مرکز علمی کاربردی کهریزک با اهمیت دانستن لزوم حمایت و خدمت رسانی رفاهی به دانشجویان گفت: با توجه به گسترش فضای مرکز همچنین نیاز این مجموعه به تکثیر و کپی جزوات و… واحد انتشارات تأسیس و همزمان با تجهیز بوفه مرکز مورد بهره برداری قرار گرفت تا از این پس دانشجویان جهت امور دانشجویی و چاپ و تکثیر نگرانی نداشته باشند و در زمان فراغت، مکانی برای تغذیه مناسب داشته باشند و امروز مفتخریم تا اذعان کنیم در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) شاهد اختتامیه خدمات رفاهی دانشجویان این مرکز باشیم.

حمید قبادی دانا مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک نیز ضمن تبریک روز مادر با ابراز خرسندی از بازگشایی واحد انتشارات مرکز گفت: مرکز علمی کاربردی کهریزک در عمر هفت ساله تأسیس، به پشتوانه مدیریتی منسجم و با استفاده از توانایی اساتید مجرب توانسته در تعلیم و مهارت ورزی نیروی کار نقش آفرینی کند و ما امروزه به لطف خدای متعال شاهد بهبود کیفیت خدمت رسانی به سالمندان و معلولان هستیم.

دکتر حسین نحوی نژاد مدیر آسایشگاه و قائم مقام مرکز علمی کاربردی نیز به عنوان آخرین سخنران اشاره داشتند:  از بزرگترین دستاوردهای مرکز علمی کاربردی کهریزک برای مجموعه عظیم  آسایشگاه ، تامین نیروی ماهر و آموزش دیده  مراقب سالمندان حسب استانداردهای بین المللی است.  

در این رویداد از کتاب اخراجی ها برگرفته از خاطرات دوران جنگ – نوشته محمدرضا همتی رونمایی و  تقدیم همگان شد.

همچنین از دیگر حاشیه های این مراسم  می توان به اجرای گروه هنری و دف نوازی نجوا و خوانندگی جوان  خوش آتیه آقای عارف معینی اشاره داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *