اخبار دانشگاه, امور فرهنگی و دانشجویی

در گرامیداشت هفته معلم؛ از استادان مرکز علمی کاربردی کهریزک تجلیل به عمل آمد

به مناسبت هفته ی معلم و گرامی داشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری، با حضور ریاست، قائم مقام و تنی چند از مسئولین مرکز در کلاس های آموزش، از استادان با اهدای گل و هدیه تجلیل ویژه به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی مرکز علمی کاربردی کهریزک ؛در گرامیداشت روز معلم ، ریاست مرکز، قائم مقام و  تعدادی از کارکنان مرکزعلمی کاربردی با حضور در کلاس های درس و در جمع دانشجویان با اهدای شاخه ای گل و هدیه، از استادان آموزشی تجلیل به عمل آوردند. 
گفتنی است در ادامه این دیدار از مقام دکتر حسن احمدی ریاست مرکز که بعنوان استاد پیشکسوت دانشگاه تهران و رئیس گروه کشاورزی فرهنگستان علوم در حوزه منابع طبیعی سالها به آموزش و پژوهش پرداخته اند و دانشجویان دیروز ایشان، امروزه بعنوان وزیر و یا معاون وزیر در حال اداره و توسعه کشور هستند نیز طی مراسمی، قدردانی بعمل آمد.

دکتر احمدی ضمن تبریک این روز به همه تلاشگران عرصه خدمت و آموزش گفت: دانشجویان منابع ذی­ قیمت برای توسعه کشور هستند و کشوری که بخواهد روی پای خود بایستد، حتی اگر منابع مادی و طبیعی لازم را داشته باشد، شرط غیر قابل اجتناب، داشتن منابع انسانی کارا و توانمند است، لذا وظیفه سنگینی در این خصوص بر گردن استادان گرانقدر قرار دارد.

دکتر احمدی در ادامه افزود: وظیفه ­ای که یک استاد در دانشگاه و جامعه می ­تواند ایفا کند، شاید هیچ مسئولی توان آن را نداشته باشد و آن پرورش نیروهای جوان متعهد، متخصص و انقلابی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *