اخبار دانشگاه, امور فرهنگی و دانشجویی

درخشش انجمن علمی دانشجویی مرکز علمی کاربردی کهریزک در دهمین جشنواره حرکت

در دهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت، مرکز علمی کاربردی کهریزک رتبه دوم بخش ویژه جشنواره را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز علمی کاربردی کهریزک؛ مراسم اختتامیه برگزیدگان دهمین جشنواره درون دانشگاهی حرکت با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) روز یک شنبه 14اسفند ماه ۱۴۰۱ در تالار اجتماعات مرکزی دانشگاه قزوین برگزار شد.

آرزو ولایی مدیرفرهنگی و امور دانشجویی مرکز ضمن خرسندی از کسب رتبه دوم جشنواره درون دانشگاهی حرکت عنوان کرد: این جشنواره با هدف تجلیل و قدرشناسی از فعالان انجمن‌های علمی‌دانشجویی دانشگاه ها و مراکز، معرفی آثار برجسته خلق شده توسط دانشجویان و ترغیب دانشگاهیان به مشارکت جدی‌تر در حوزه فعالیت‌های داوطلبانه علمی و بطورکلی ایجاد بستری مناسب و حرکتی نوین برای سازماندهی فعالیت های دانشجویی شکل گرفته است.

ولایی در ادامه ضمن خرسندی از کسب دوم مرکز علمی کاربردی کهریزک در بخش ویژه جشنواره گفت: همزمان با شیوع بیماری منحوس کرونا و لزوم پیشگیری و درمان برای این بیماری، به همت مدیر پژوهش و یکی از دانشجویان فعال مرکز به نام پگاه فرشیدفر تلاش ها و بررسی های بسیاری انجام که در نهایت منجر به ساخت داروی گیاهی فنتیمول شد که  مقاله این دارو نیز در ISI به ثبت رسید.  

روابط عمومی مرکز علمی کاربردی کهریزک کسب این موفقیت ارزشمند را به این دانشجوی کوشا و استادان محترم ایشان تبریک عرض می نماید.​​​​​​​

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *