اخبار دانشگاه, رویدادهای مهم

برگزاری کارگاه آموزش ایمنی و مراقبت دارویی

 کارگاه آموزش ایمنی و مراقبت دارویی با حضور سرپرستاران، پرستاران، بهیاران و مراقبین سالمندی در سالن نراقی مرکزعلمی کاربردی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز علمی کاربردی کهریزک، کارگاه یکروزه آموزش دارو درمانی و ایمنی مراقبت دارویی به همت مدیر آموزش و مدیر پرستاری آسایشگاه با حضور 80 نفر از کارکنان حوزه پرستاری اعم از پرستاران، بهیاران و مراقبین سالمندان روز چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه برگزار گردید.

علیرضا معماری مدیر آموزش مرکز و سخنران این کارگاه آموزشی با اشاره به اهمیت ایمنی دارویی گفت: ممانعت از آسیب‌های تصادفی و احتمالی در طول مصرف دارو بسیارحائز اهمیت است و  باتوجه‌ به اینکه دارو‌های گوناگون به میزان فراوانی در درمان بیماری‌های مختلف استفاده می‌شوند، این مسئله مستلزم توجهات ویژه به ‌منظور حفظ سلامت بیماران به‌خصوص سالمندان است.

از دیگر سخنرانان این کارگاه یکروزه دکتر شیما رئیسی، دکتر حسینعلی زاده و خانم کلانی بودند که با اشاره به تداخل داروهای شیمیایی و گیاهی توصیه هایی در خصوص پرهیز از خوددرمانی و مصرف بی رویه داروها داشتند و راهکارهای ایمنی بیماران و ایمنی کادر درمان را حائز اهمیت دانستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *