اخبار دانشگاه, امور فرهنگی و دانشجویی

توانمندسازی مدیران فرهنگی و دانشجویی با رویکرد انجمن های علمی در کهریزک

به همت دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران شرق، کارگاه توانمندسازی مدیران فرهنگی دانشجویی مراکز و نیز همایش تقدیر از فعالان فرهنگی با حضور روسای دانشگاه جامع تهران شرق و مرکزعلمی کاربردی کهریزک در سالن اجتماعات اداری آسایشگاه خیریه کهریزک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز علمی کاربردی کهریزک؛ با حضور دکتر واحدی ریاست دانشگاه جامع تهران شرق، دکتر احمدی ریاست مرکز علمی کاربردی کهریزک و دکتر نحوی نژاد ریاست آسایشگاه خیریه کهریزک ، گردهمایی مدیران فرهنگی مراکز آموزش علمی کاربردی استان تهران شرق به میزبانی مرکز علمی کاربردی کهریزک برگزار شد.

پیش از شروع مراسم همایش، دکتر سلمانی پور کارشناس ارشد فرهنگی بعنوان سخنران کارگاه بامحوریت توانمندسازی مدیران فرهنگی و دانشجویی سخنانی را ایراد داشته و درخصوص فرهنگ و نقش مدیران فرهنگی، حفظ شأن و جایگاه ویژه آنان در انجام درست وظایف محوله، ترویج خوبی ها، ارزش ها و کمالات که از جمله وظایف مسئولین فرهنگی است، اشاراتی داشتند.

در ادامه همایش تقدیر از فعالان  فرهنگی دانشگاه  برگزار شد که  دکتر واحدی در خصوص فرهنگ سازی و ضرورت ورود مسئولان فرهنگی به این مقوله و استفاده آن ها از ظرفیت های فضای مجازی جهت فرهنگ سازی سخنانی ایراد کردند و از مسئولان فرهنگی بعنوان پیشقراولان شعار آموزش مهارتی و کارآفرینی در مراکز علمی کاربردی یاد کردند.

 دکتر احمدی نیز بعنوان سخنران بعدی برخورداری مراکز از یک برنامه بلندمدت فرهنگی جهت دعوت دانشجویان به منظور پرداختن به حوزه هنر و رسانه، حمایت از فعالان کانون های فرهنگی و انجمن های علمی دانشجویان را از جمله مهمترین اقدامات مسئولین فرهنگی مراکز دانستند.

در پایان این گردهمایی از منتخبین  مسابقات ورزشی، هیأت های مذهبی برتر، همکاری مستمر با اداره فرهنگی  و برگزیدگان جشنواره حرکت تقدیر بعمل آمد.

گفتنی است از آرزو ولایی مدیر فرهنگی مرکز علمی کاربردی نیز باتوجه به شرکت در برنامه های فرهنگی و همکاری مستمر با اداره فرهنگی تقدیر ویژه بعمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *