اخبار دانشگاه

به همت مرکز علمی کاربردی کهریزک؛ برگزاری دوره آموزشی آزاد فوریت های پزشکی و پرستاری

آموزش مهارت های پزشکی و پرستاری در مواقع ضروری به افراد نیازمند و مصدوم نقش مهمی در پیشگیری از تبعات جدی حوادث دارد.

به گزارش روابط عمومی مرکز علمی کاربردی کهریزک؛ به منظور دانش افزایی کادر درمانی و مراقبتی ، روز چهارشنبه 24 مرداد ماه، دوره آموزشی آزاد “فوریت های پزشکی و پرستاری” در سالن اجتماعات اداری مجموعه با سخنرانی مدیر پرستاری و مدیر درمان آسایشگاه برگزار گردید.

شیما رئیسی مدیر امور درمان آسایشگا خیریه کهریزک دبیر و یکی از سخنرانان این دوره یکروزه با اهمیت برشمردن این قبیل دوره ها گفت: روند فزاینده مرگ و میر ناشی از بیماری های قلبی و عروقی، سوانح رانندگی و فراوانی حوادث توجه جدی به خدمات رسانی اورژانسی و فوریتی را طلب می کند.

مدیر امور درمان آسایشگاه خیریه کهریزک در ادامه افزود: با وجود تمام پیشرفت هایی که در زمینه های مختلف علمی و تکنولوژی صورت گرفته ولی متأسفانه هنوز انسان در مقابل بسیاری از حوادث اعم از اختلالات قلبی عروقی، سوختگی ها ، تصادفات و… به نظر می رسد اصولی ترین کار، کسب آمادگی به منظور مقابله با این حوادث است.

علیرضا معماری مدیر پرستاری آسشایشگاه نیز  اظهار داشت : در این دوره یکروزه آزاد، علاوه بر دانش افزایی با مهارت های پزشکی و پرستاری بیش از پیش آشنا می شوند و امیدواریم برگزاری این قبیل دوره ها منجر شود تا کادر درمان  و مراقبت با آمادگی کامل در حساس ترین لحظات به یاری دردمندان و بیماران بشتابند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *