اخبار دانشگاه

آغاز پذیرش و پیش ثبت نام دانشجو در علمی کاربردی کهریزک

مرکز آموزش علمی کاربردی کهریزک بدون برگزاری کنکور، در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ویژه مهر ماه 1403 دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش روابط عمومی مرکز علمی کاربردی کهریزک؛ فاطمه سادات محمدی مدیر روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی کهریزک با اشاره به پذیرش بدون کنکور دانشجو ویژه مهر ماه سال جاری اظهار کرد: این مرکز با نیازسنجی در جهت اشتغال‌زایی دانشجویان در 7 کد رشته در مقطع کاردانی و 4 کد رشته در مقطع کارشناسی از علاقه مندان به تحصیل ثبت نام می‌کند.

محمدی افزود: داوطلبان در مقطع کاردانی می‌توانند نسبت به ثبت نام در رشته‌های مدیریت کسب و کار، ابزار دقیق، حسابداری امور مالی، مددکاری اجتماعی ، مراقبت سالمندان ، حقوق ثبتی، تجهیزات پزشکی در این مرکز اقدام کنند.

وی تصریح کرد: ثبت نام دانشجو در مقطع کارشناسی در رشته های مددکاری اجتماعی خانواده و مدیریت سلامت، حسابداری امور مالی و مدیریت کسب و کار انجام می شود.

مدیر روابط عمومی علمی کاربردی کهریزک خاطرنشان کرد: داوطلبان با همراه داشتن مدارک هویتی از جمله کپی کارت ملی، شناسنامه و آخرین مدرک تحصیلی به این مرکز واقع در کهریزک بلوار دکتر حکیم زاده- جنب آسایشگاه خیریه کهریزک مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های‌ 02156511350(تهران) و 02636331653(البرز) تماس حاصل نمایند.

فاطمه سادات محمدی از جمله مزیت های ثبت نام در این مرکز را آموزش بر اساس آخرین استاندارد بین المللی نگهداری از سالمندان و معلولین، تحصیل رایگان برای دانشجویان ممتاز در پایان هر ترم، اعطای اخذ وام دانشجویی، پرداخت هزینه شهریه بصورت اقساط و ایجاد فرصت اشتغال برای فارغ التحصیلان در موسسه کهریزک را عنوان داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *