اخبار دانشگاه, رویدادهای مهم

مرکز علمی کاربردی کهریزک؛ قطب آموزش ضمن خدمت کارکنان دولت

دکتر حسن احمدی

مرکز آموزش علمی کاربردی کهریزک پیشتاز آموزش های ضمن خدمت کارکنان دولت شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز علمی کاربردی کهریزک؛ در راستای عملیاتی نمودن آموزش های ضمن خدمت کارکنان دولت توسط مراکز علمی کاربردی، دانشگاه کهریزک با دارا بودن فضا و امکانات مناسب آموزشی و بهره مندی از اساتید مجرب حوزه روانشناسی و حقوق ، امتیاز آموزش و توانمندسازی کارکنان دولت را اخذ کرد.

دکتر حسن احمدی رئیس مرکزعلمی کاربردی کهریزک ضمن برشمردن مرکز کهریزک بعنوان  قطب آموزش های ضمن خدمت کارکنان دولت گفت: آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان، برنامه ارزشمندی است. نیروی انسانی هر سازمان می تواند قابلیت های دانشی، مهارتی و نگرش مناسبی را در سازمان پرورش دهد.”

دکتر احمدی تصریح کرد: قاعده هرم توسعه سازمان‌ها، توسعه آموزش است که به تبع آن بهبود عملکرد و بهره‌وری در کارکنان افزایش می یابد. امروزه و در عصر فناوری اطلاعات، رشد و توانمندسازی نیروی انسانی بیش از پیش مورد توجه است و حضور کارکنان  دولت در دوره‌های آموزشی ضمن خدمت می‌تواند قابلیت‌های دانشی، مهارتی و نگرش مناسب فعالیت شان را افزایش دهد.

ریئس مرکز علمی کاربردی کهریزک نظر به تخصصی بودن و محدودیت گرایش رشته های این مرکز، اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به بهره مندی از اساتید مجرب حوزه روانشناسی و پرستاری، توانایی برگزاری این 5 دوره تخصصی را داریم:

  • بهداشت و درمان و مدارک پزشکی
  • خدمات روان شناسی و توانبخشی
  • امور مددکاری
  • خدمات بهیاری و درمانی
  • خدمات پرستاری و مامایی

وی در پایان با اهمیت به نقش نیروی انسانی در اعتلای هر سازمان افزود: در عصر کنونی کارکنان نباید تنها به تحصیلات عالیه اکتفا کنند بلکه باید همگام و همسو با شیوه‌های نوین دوره های مهارت آموزی را آموزش ببینند و ماهرانه از علمی که دارند در عمل استفاده کند.

 

دکتر حسن احمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *